Asayiş »

Bursa Mustafakemalpaşa'da Seyir Halindeki Servis Otobüsü Yangın Çıkardı

Bursa Mustafakemalpaşa'da seyir halindeki bir servis otobüsü motor bölümünde çıkan yangın nedeniyle alev aldı. Yangın, sürücünün aracı yol kenarına çekmesi sonrası kontrol altına alındı.

Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde, Organize Sanayi Bölgesi Yolu üzerinde meydana gelen olayda, seyir halindeki servis otobüsünün motor kısmında bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Yangını fark eden sürücü, hemen aracı yol kenarına çekerek güvenli bir şekilde aracı terk etti. Kısa sürede alevler otobüsü sardı ve büyük bir tehlike oluşturdu. Olayı gören diğer sürücüler durumu acil servislere bildirdi. İhbar üzerine hızla olay yerine gelen itfaiye ekipleri, alevlere müdahale ederek yangını kontrol altına aldı ve söndürdü. Yangın sonucunda can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, otobüs kullanılamaz hale geldi.

Bunun yanı sıra, alevlerin yol kenarında bulunan otluk alana da sıçradığı belirtildi. Yangının çıkış nedeni ile ilgili olarak yetkililer tarafından inceleme başlatıldı. Yangının sebebinin belirlenmesi için detaylı bir araştırma sürdürülüyor.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.