Spor »

A Milli Erkek Voleybol Takımı, Polonya ile oynadığı maçta 3-2 mağlup oldu.

A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2026 FIVB Voleybol Milletler Ligi'nin ikinci haftasında Polonya ile karşı karşıya geldi. Maç, Polonya'nın PreZero Arena'sında gerçekleşti ve 3-2'lik sonuçla sona erdi.

Maçın hakemleri Bulgaristan'dan Dobromir Dobrev ve İsviçre'den Vladimir Simonovic olarak belirlendi. Polonya takımında; Komenda, Szalpuk, Jakubiszak, Boladz, Sliwka, Lemanski ve Granieczny (libero) görev aldı. Türkiye ise Efe, Bedirhan, Adis, Gökçen, Ahmet, Murat ve Berkay (libero) ile sahada yer aldı.

Karşılaşmada setler şu şekilde sonuçlandı: 26-28, 25-19, 25-21, 19-25 ve 15-11. Oyun, toplamda 140 dakika sürdü ve her iki takım da zorlu bir mücadele sergiledi.

Bu sonuç, Türkiye'nin turnuvada daha önceki karşılaşmalarında aldığı sonuçlarla birlikte değerlendirilerek, ilerleyen haftalarda takımın performansını etkileyecek önemli bir etken olacak.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.