Erzincan Kemaliye'de Geleneksel Şükür ve Buluşma Programı Gerçekleştirildi
Kemaliye ilçesindeki Toybelen köyünde yapılan geleneksel Şükür ve Buluşma Programı, bölgenin bereketi için dualarla gerçekleştirildi. Katılımcılar, birlik ve beraberlik duygularını güçlendirdi.
Erzincan'ın Kemaliye ilçesine bağlı Toybelen köyü Kırkgöz mevkisinde her yıl geleneksel olarak düzenlenen Şükür ve Buluşma Programı, bu yıl da yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Programa, Kemaliye Kaymakamı Emirhan Arıkan, Kıdemli Cumhuriyet Savcısı Dilşah Taşçı, Hâkim Nisanur Ekmekçi Akbulut, ilçe kurum amirleri ve vatandaşlar katıldı.
Bölgenin bereketinin, su kaynaklarının bolluğunun ve doğal yaşamın devamlılığının simgesi olarak düzenlenen programda, suyun bol ve bereketli olması için şükür kurbanı kesildi ve dualar edildi. Katılımcılar, bu anlamlı etkinlikte bir araya gelerek birlikte olmanın önemini vurguladılar.
Kaymakam Emirhan Arıkan, programda yaptığı konuşmada, geleneksel buluşmaların birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirdiğini belirtti. Ayrıca, organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçen Toybelen Köyü Muhtarı Şükrü Eraydın başta olmak üzere tüm katkı sunan vatandaşlara teşekkür etti.
Asırlardır süregelen gelenekler çerçevesinde düzenlenen bu program, katılımcıların bir araya gelerek sohbet etmeleri ve ikramlarla devam etti. Etkinlik, bölge halkı için sosyal bir buluşma fırsatı sunarak, geleneklerin yaşatılması adına önemli bir adım oldu.