Erzincan'da Su Kaynaklarının Yönetimi Üzerine İl Su Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
Erzincan'da su kaynaklarının yönetimine dair İl Su Kurulu Toplantısı düzenlendi. Toplantıda, su kaynaklarının etkin ve sürdürülebilir yönetimi üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.
Erzincan'da, Vali Yardımcısı Hüseyin Aydın'ın başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya, İl Tarım ve Orman Müdürü Alper Koçaker, Tarım ve Orman Bakanlığı Su Yönetimi Genel Müdürlüğü Şube Müdürü Bilal Kirmencioğlu ile kurul üyeleri katıldı. Toplantıda, su yönetimi ile ilgili çeşitli sunumlar yapılarak, katılımcılara bilgi verildi.
Geçtiğimiz yıl alınan kararların sonuçları değerlendirildi ve su kaynaklarının korunmasına yönelik stratejilerin belirlenmesi için izlenecek yol haritası üzerinde duruldu. Bu kapsamda, su yönetimi alanında yapılan çalışmaların detayları paylaşılırken, sürdürülebilir yönetim ilkeleri de ön plana çıkarıldı.
Toplantıda ayrıca, kurumlar arası iş birliğinin artırılması ve su kaynaklarının gelecek nesillere aktarılması amacıyla yürütülen projelerin kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı. Katılımcılar, su kaynaklarının etkin kullanımı ve korunması için ortak bir çaba içinde olmaları gerektiğinin altını çizdiler.