Sağlık »

Muğla'da Bağımlılıkla Mücadele Çalışmaları İçin Değerlendirme Yapıldı

Muğla’da bağımlılıkla mücadele kapsamındaki çalışmalar değerlendirildi. İçişleri Bakanlığı'nın İzleme ve Değerlendirme Sistemi projesi çerçevesinde gerçekleştirilen saha çalışmaları, bağımlılık alanında önemli veriler sundu.

Muğla ilinde, bağımlılıkla mücadele çalışmaları çerçevesinde Vali-Mülkiye Başmüfettişi Erkan Kılıç ile İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça ve diğer yetkililer bir araya geldi. Bu toplantıda, bağımlılığın önlenmesi amacıyla gerçekleştirilen koruyucu ve önleyici hizmetlerin yanı sıra tedavi ve rehabilitasyon süreçleri hakkında kapsamlı bir sunum yapıldı. Ayrıca, kurumlar arası iş birliği çerçevesinde yürütülen faaliyetler ile mevcut çalışmalar ve hedeflenen projelere dair bilgiler de paylaşıldı.

Değerlendirme programı kapsamında, heyet Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde bulunan Bağımlılıklar Ayakta Arındırma Merkezi’ni de ziyaret etti. Merkezde sunulan hizmetleri yerinde inceleyen heyet, yürütülen çalışmalarla ilgili yetkililerden bilgi alarak mevcut durum hakkında değerlendirmelerde bulundu.

Bu ziyaretin, bağımlılıkla mücadelede sunulan hizmetlerin etkinliğini artırmak ve kurumlar arası koordinasyonu güçlendirmek için önemli bir adım olduğu düşünülüyor. Bağımlılıkla mücadele alanındaki çalışmaların sürekli olarak izlenmesi ve değerlendirilmesi, bu konuda daha etkili stratejilerin geliştirilmesine olanak sağlayacaktır.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.