İskenderun'da Başkan Dönmez, Seçim Vaadlerini Yerine Getirmeye Devam Ediyor
İskenderun Belediye Başkanı Mehmet Dönmez, seçim sürecinde verdikleri sözleri hayata geçirdiklerini ifade etti. Şeffaf ve katılımcı bir belediyecilik anlayışıyla çalıştıklarını vurguladı.
İskenderun'da Deniz Alayı Minibüs Garajı'nda düzenlenen ziyarette, Başkan Dönmez, 12 Şubat 2024 tarihinde gerçekleştirdikleri esnaf ve vatandaş buluşmasında verdikleri sözleri hatırlattı. O gün, vatandaşların yararına olacak her türlü çalışmayı yapacaklarını dile getirdiklerini belirtti. Zaman geçse de bu taahhütlerinden vazgeçmediklerini kaydeden Dönmez, aynı heyecan ve sorumlulukla çalışmalarını sürdürdüklerini vurguladı.
İskenderun'un her mahallesinde vatandaşların ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak hizmet sunduklarını aktaran Dönmez, belediyeciliğin sadece altyapı ve üstyapı ile sınırlı olmadığını, aynı zamanda yaşam kalitesini artırmak anlamına geldiğini ifade etti. Bu doğrultuda, belediye olarak şeffaf, katılımcı ve çözüm odaklı bir yönetim anlayışı benimsediklerini de sözlerine ekledi.
Başkan Dönmez, vatandaşlarla kurdukları güçlü iletişimin, hizmet kalitesini artırdığını belirterek, "İskenderun'umuz için çalışmaya, üretmeye ve verdiğimiz sözleri yerine getirmeye devam edeceğiz" şeklinde konuştu. Bu yaklaşım, İskenderun'un gelişimi için önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.