Balıkesir'de Toplu Taşıma Ekipleri, Hizmet Kalitesini Artırmak İçin Denetim Yapıyor
Balıkesir'de toplu taşıma hizmetlerini artırmak amacıyla denetimlerini sürdüren Balıkesir Büyükşehir Belediyesi, vatandaş memnuniyetini ön planda tutarak çalışmalarını yoğunlaştırdı.
Balıkesir Toplu Taşıma A.Ş., "Sahada" uygulamalarıyla, denetim süreçlerini güçlendirirken aynı zamanda vatandaşlarla doğrudan iletişim kurarak beklentileri en iyi şekilde analiz etmeye devam ediyor. Bu çerçevede Balıkesir merkezde gerçekleştirilen kapsamlı denetim faaliyetlerinde, ekipler toplu taşıma araçlarını titizlikle inceledi. Yapılan kontrollerde, araç içi temizlik, genel bakım durumu, klima sistemlerinin çalışırlığı ve sürücülerin kılık kıyafet uygunluğu gibi önemli konuların hizmet standartlarına uyumu detaylı bir şekilde ele alındı.
Vatandaşların daha konforlu, güvenli ve sağlıklı bir yolculuk geçirebilmeleri için gerekli tüm kriterler yerinde kontrol edilerek, eksiklikler için anında müdahale sağlandı. Ayrıca, ekipler otobüs ve duraklarda yolcular ile birebir görüşmeler gerçekleştirerek; şikâyet, talep, öneri ve memnuniyetlerini dinledi.
Vatandaşların Memnuniyeti
Gerçekleştirilen uygulamalar sırasında görüşlerini dile getiren Mücahit Erdoğan, otobüslerin denetimlerinin yapılmasından ve klimaların her mevsim çalışıyor olmasından memnuniyetini ifade etti. Bir diğer vatandaş Tahsin Alacı da, şoförlerden ve araçlardan yana herhangi bir problem yaşamadığını vurguladı. Düzenli olarak toplu taşıma kullandığını belirten Sabriye Karasakal, "Kendi şahsıma göre memnunum. Sürücüler saygılı ve yaşlılara, engellilere duyarlı davranıyor. Belediyenin tüm hizmetlerinden memnunum. Klimalar yazın sıcak, kışın da soğuk olarak düzgün çalışıyor, herhangi bir sıkıntı yok." dedi.
Üniversite öğrencisi Salih Buray Koca, "Denetimlerin güzel yapıldığını görüyorum. Otobüs içi hizmetlerden memnunum. Klimalar yaz aylarında çok iyi çalışıyor. Öğrenci olarak bu durumdan oldukça memnunum. 10Ç hattında kullanılan bisiklet aparatları da oldukça iyi olmuş. Şoförler samimi ve hoşgörülü davranıyorlar, hepsine teşekkür ediyorum." diyerek Büyükşehir Belediyesine duyduğu memnuniyeti dile getirdi.