Eğitim »

Kütahya Gediz'de Orman Yangınlarına Yönelik Farkındalık Çalışmaları Yapılıyor

Kütahya'nın Gediz ilçesinde orman yangınlarına karşı farkındalık artırma çalışmaları sürdürülüyor. Ekipler, vatandaşları bilgilendirmek amacıyla broşürler dağıtarak yangın riskine karşı uyarılarda bulunuyor.

Gediz Orman İşletme Müdürlüğü'ne bağlı Yarpuz Orman İşletme Şefliği ekipleri, orman yangınlarının önlenmesine yönelik çeşitli bilgilendirme faaliyetlerini sahada aktif bir şekilde yürütüyor. İlçe genelinde gerçekleştirilen bu çalışmalar kapsamında, vatandaşlara ve özellikle sürücülere el broşürleri dağıtılıyor. Broşürlerde, yaz aylarında artan yangın riski nedeniyle anız yakılmaması, ormanlık alanlarda ateş yakılmaması ve piknik sonrası ateşlerin tamamen söndürülmesi gerektiği gibi önemli bilgiler vurgulanıyor. Yetkililer, küçük bir dikkatsizliğin büyük orman kayıplarına yol açabileceği konusunda uyarılarda bulunarak, halktan daha duyarlı olmalarını talep ediyor. Ayrıca, bu kapsamda yürütülen çalışmaların Gediz genelinde yangın riskini azaltmaya yönelik önleyici faaliyetler çerçevesinde devam edeceği ifade ediliyor. Ekiplerin bu çabaları, ormanlık alanların korunması ve yangınların önlenmesi adına büyük önem taşıyor.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.