Elazığ'da 119 Bin Öğrenci Karnelerine Kavuştu, Heyecanlı Anlar Yaşandı
Elazığ'da 119 bin öğrenci, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle karnelerini aldı.
Elazığ'da ilk ve ortaöğretim kurumlarındaki öğrenciler, eğitim-öğretim yılının kapanmasıyla birlikte karnelerine kavuşmanın heyecanını yaşadı. Şehirde toplam 567 okulda eğitim gören 119 bin öğrenci, Elazığ İlkokulu'nda düzenlenen törene katılarak karnelerini aldı. Törende Vali Numan Hatipoğlu ve Milli Eğitim Müdürü Beraat Şahin, öğrencilerin mutluluğuna ortak oldu. Öğrencilere, karnelerini Hatipoğlu ve Şahin’in elinden alarak kitap ve çikolata hediye edildi.
Vali Hatipoğlu, il genelinde 9 bin 500 öğretmenle birlikte 119 bine yakın öğrencinin karne heyecanı yaşadığını belirtti. Hatipoğlu, "Eğitim öğretim yılının kapanış günündeyiz. Öncelikle emeği geçen tüm öğretmenlerimize, idarecilerimize ve İl Milli Eğitim Müdürlüğümüze teşekkür ediyorum. 119 bine yakın öğrencimizin geleceğe daha iyi hazırlanabilmesi için, Türkiye Maarif Modeli çerçevesinde yeni kazanımlar elde etmeleri adına gösterdikleri çabalardan dolayı öğretmenlerimize teşekkür ederim. Çocuklarımızın tatil dönemini sağlıklı geçirmelerini ve okullarına zinde dönmelerini temenni ediyorum. Bir üst sınıfa geçen öğrencilerimize başarılar diliyorum. Mezun olan lise öğrencilerimiz geçen hafta sınavlarını verdi, umarım istedikleri yerlere ulaşırlar." diye konuştu.