Adana Seyhan'da Park Halinde Yanan Otomobil Kullanılamaz Hale Geldi
Adana Seyhan'da park halindeyken alev alan otomobil tamamen yanarak kullanılmaz hale geldi. Yangın sırasında peş peşe patlamalar yaşandı.
Olay, Adana'nın Seyhan ilçesindeki Reşatbey Mahallesi Fuzuli Caddesi üzerinde gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, park halindeki bir Fiat marka otomobilden aniden dumanlar yükselmeye başladı. Kısa bir süre içinde yangın, aracın içinde patlamalara yol açarak büyüdü. Yangının büyümesi üzerine çevrede bulunan vatandaşlar, yangın tüpüyle alevlere müdahale etmeye çalıştı. Ancak bu çabalar sonuç vermedi. Olayın ardından çevredekilerin 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yaptığı ihbarla birlikte, itfaiye ekipleri hızla olay yerine intikal etti. Ekipler, yangını kontrol altına alarak söndürmeyi başardı. Ancak araç, alevlerin etkisiyle tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.
Yangının nedeninin belirlenmesi amacıyla gerekli inceleme ve araştırmalar başlatıldı.