Kayseri Melikgazi'de Öğrencilere Karneleri Dağıtıldı ve Heyecan Paylaşıldı
Kayseri Melikgazi'de, Başkan Palancıoğlu öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. Kazım Karabekir İlkokulu ve Ortaokulu'nda düzenlenen törende, öğrencilerin karneleri verildi.
Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılı karne törenine katılarak öğrencilerin mutluluğunu paylaştı. Başkan, "Melikgazi, 148.000 öğrencinin karne aldığı büyük bir ilçe. 600 bin nüfusumuz var ve 350’ye yakın okulumuz bulunuyor. Bugün, Kazım Karabekir İlkokulu ve Ortaokulu'nda velilerimizle birlikte karne etkinliği düzenledik. Tüm evlatlarımızın hem ailelerine hem de topluma hayırlı olmasını diliyorum. Bu süreçte, başta milli eğitim müdürümüz ve öğretmenlerimiz olmak üzere tüm eğitim camiasına teşekkürlerimi sunuyorum. Öğrencilerimize yaz tatilinde hem eğlenmelerini hem de kitap okumayı unutmamalarını tavsiye ediyorum. Sosyal medyada ve cep telefonunda zaman harcamamalarını öneriyorum. Melikgazi Belediyesi olarak, Türkiye’de en çok okul yapan belediye unvanına sahibiz. Gelecekte, buradan mezun olan gençlerin, Havacılık ve Uzay Bilimleri Lisesi, yeni Teknoloji Lisesi ve Dış Ticaret Lisesi gibi meslek okullarına yönelmesini ümit ediyoruz" ifadelerini kullandı.