Yaşam »

Kocaeli'nin Ormanya'sında Yaralanan Yavru Tilki Sağlığına Kavuşuyor

Kocaeli'de trafik kazasında yaralanan yavru tilki, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'ne ait Ormanya'da tedavi edilerek eski sağlığına kavuşturuluyor.

Kırsal alanda bitkin halde bulunan yavru tilki, kısa sürede Ormanya'daki Kocaeli Yaban Hayatı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezi'ne ulaştırıldı. Uzman veteriner hekimler tarafından yapılan muayenede, hayvanın trafik kazası geçirdiği belirlendi. Tedavi süreci hızlı bir şekilde başlatıldı.

Yavru tilkinin ağırlığı, tedavi sürecinin başında 930 gramken, düzenli beslenme ve tedavi ile 1,5 kilograma kadar ulaştı. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin koruma altına aldığı yavru tilkinin genel sağlık durumu, veteriner hekimler tarafından sürekli olarak gözlemleniyor. Her geçen gün olumlu gelişmeler kaydediliyor.

Ormanya'daki uzman ekipler, yavru tilkinin iyileşme sürecinin yanı sıra doğal yaşam becerilerini kaybetmemesi için de özel bir rehabilitasyon programı uyguluyor. Bu süreçte, tilkinin doğaya döndüğünde kendi başına hayatta kalabilmesi için insan etkileşimi minimum seviyede tutuluyor.

Yavru tilkinin tedavi ve rehabilitasyon süreci başarıyla devam ediyor. Veteriner hekimlerin yapacağı son değerlendirmeler sonucunda, yeterli olgunluğa ve sağlığa ulaştığında doğal yaşam alanına bırakılması planlanıyor.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.