İzmir Aliağa FK'da Sol Bek Alberk Koç ve Stoper Veli Çetin Takımdan Ayrıldı
Aliağa FK'da kadro yapılanması çerçevesinde sol bek Alberk Koç ve stoper Veli Çetin ile yollar ayrıldı. Genç bir kadro oluşturma hedefi doğrultusunda hareket eden İzmir temsilcisi, yeni sezon öncesi önemli değişikliklere imza atıyor.
Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.
TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Aliağa FK, yeni sezon hazırlıkları kapsamında kadrosunu güçlendirmek için genç ağırlıklı bir yapılanmaya gitme kararı aldı. Bu bağlamda, bazı oyuncularla yollar ayrılmaya başladı. İlk olarak, sol bek Alberk Koç ve stoper Veli Çetin'in takımdan ayrılacağı kesinleşti.
Alberk Koç, geçtiğimiz sezon Aliağa FK formasıyla 16 maça çıkmış ve 2 gol ile 1 asistlik performans sergilemiştir. 29 yaşındaki deneyimli futbolcu, takımın savunmasında önemli bir rol oynadı. Diğer yandan, Veli Çetin ise 28 maçta görev alarak 5 gol ve 2 asistlik katkı sağlamıştır. Her iki oyuncunun da takımdan ayrılması, Aliağa FK'nın yeni sezon hedefleri doğrultusunda atılan önemli bir adım olarak değerlendirilmektedir.