Ordu Merkez'de Aşure İkramı Programı 600 Kişiyi Kapsadı
Ordu Merkez'de düzenlenen aşure ikramında 600 vatandaş bir araya geldi.
Ordu'da, Muharrem ayı dolayısıyla, Cuma namazı sonrası gerçekleştirilen etkinlikte, Ordu İl Müftülüğü ve Türkiye Diyanet Vakfı Ordu İl Şubesi tarafından vatandaşlara aşure ikram edildi. Orta Cami önünde yapılan programda, yaklaşık 600 kişiye aşure dağıtıldı. İkram, cami çıkışında mobil ikram aracıyla görevliler tarafından yapıldı ve büyük bir ilgiyle karşılandı.
Etkinliğin amacı, Muharrem ayının manevi değerlerini yaşatmak olarak açıklandı. Geleneksel hale gelen bu tür programların, toplumda dayanışma ve birlik duygusunu pekiştirdiği vurgulandı.