Sivas Merkez'deki Sporcular, U20 Türkiye Şampiyonası'nda Önemli Dereceler Elde Etti
Sivas Merkez'deki Sporcu Eğitim Merkezi sporcuları, U20 Türkiye Şampiyonası Milli Takım Seçmeleri'nde gösterdikleri başarılarla Sivas atletizmine katkı sağladı.
Sivas Merkez'deki Sporcu Eğitim Merkezi (SEM) sporcuları, U20 Türkiye Şampiyonası Milli Takım Seçmeleri'nde elde ettikleri başarılarla Sivas'ın ve Türk atletizminin gururu oldular. Şampiyonada 1500 metrede mücadele eden SEM sporcusu Muhammed Arda Kıratik, Türkiye Şampiyonu olarak milli takıma seçilmeyi başardı. Bu başarı, onun şampiyonanın ikinci gününde katıldığı 3000 metre yarışında da devam etti. Kıratik, burada da rakiplerini geride bırakarak bir kez daha Türkiye Şampiyonu unvanını kazandı ve milli takım kadrosundaki yerini sağlamlaştırdı.
Kadınlar 5000 metre yarışına katılan Nisanur Taşçı, gösterdiği performansla Türkiye ikinciliğini elde ederek milli takım forması giymeye hak kazandı. Yüksek atlama branşında mücadele eden Emir Yılmaz ise Türkiye üçüncüsü olarak önemli bir başarıya imza atarak, Avrupa hedefleri doğrultusunda önemli bir adım atmış oldu.
Sivas Atletizm İl Temsilcisi Kemal Çağlayan, sporcuların elde ettiği başarıların gurur verici olduğunu belirterek, "Sporcularımızı ve antrenörlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz" dedi. Bu başarılar, Sivas atletizminin geleceği için umut verici bir tablo oluşturdu.