Şırnak'ta Sağlık-Sen, Sosyal Hizmet Çalışanlarının Sorunlarını Ele Aldı
Şırnak'ta Sağlık-Sen, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nde sosyal hizmet çalışanlarının sorunlarını gündeme getirdi. Yeni yöneticilere hayırlı olsun ziyaretinde bulunan sendika, çalışanların taleplerini aktardı.
Sağlık-Sen Şırnak Şubesi yönetimi, sosyal hizmet çalışanlarının karşılaştığı sorunları masaya yatırmak üzere Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'ne bir ziyaret gerçekleştirdi. Bu ziyarette, Şube Başkanı Sabğatullah Anmal, yönetim kurulu üyeleri ve iş yeri temsilcileri yer aldı. Heyet, İl Müdür Yardımcısı Melike Tatar, ŞÖNİM Kuruluş Müdürü Ahmet Çağal ve Konukevi Kuruluş Müdürü Serdar Alpaya’ya yeni görevlerinde başarılar diledi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, sendikal faaliyetler ve Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü bünyesinde yürütülen çalışmalara dair öneriler üzerinde duruldu. Ayrıca, sahada görev yapan sosyal hizmet çalışanlarının yaşadığı sorunlar ve beklentileri de açıkça ifade edildi. Çalışanların taleplerinin yöneticilere iletilmesiyle, çözüm odaklı değerlendirmeler yapmak için fırsatlar doğdu.
Anmal, sosyal hizmet çalışanlarının özveriyle görev yaptıklarını ve kurum yöneticileriyle kurulan güçlü iletişimin hizmet kalitesine olumlu katkılar sağlayacağını vurguladı. Anmal, "Yeni görevlerine başlayan kıymetli yöneticilerimize hayırlı olsun dileklerimizi ilettik. Bunun yanında, sahada yaptığımız sendikal çalışmalar sırasında çalışanlarımızdan aldığımız talepleri ve sorunları kendileriyle paylaşarak istişare etme fırsatı bulduk. Ortak hedefimiz, sosyal hizmet çalışanlarımızın daha iyi şartlarda görev yapabilmesi ve vatandaşlara sunulan hizmet kalitesinin artırılmasıdır. Misafirperverliklerinden dolayı değerli yöneticilerimize teşekkür ediyor, görevlerinde başarılar diliyoruz" şeklinde konuştu.
Ziyaret, karşılıklı görüş alışverişinin ardından hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.