İstanbul'da Fenerbahçe'nin Yeni Transferi Vedat Muriqi, "Ana hedef şampiyonluk ve buna herkes katkı sağlayacak" dedi.
Fenerbahçe'nin yeni transferi Vedat Muriqi, "Ana hedefimiz şampiyonluk ve bu hedefe herkesin katkısıyla ulaşacağımıza inanıyorum" açıklamasında bulundu.
Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.
Sarı-lacivertli takımın golcü oyuncusu Vedat Muriqi, yeni sezon hazırlıklarının sürdüğü Topuk Yaylası Tesisleri’nde Fenerbahçe TV’ye verdiği röportajda, kulübüne geri dönmekten duyduğu mutluluğu dile getirdi. Muriqi, "Beni tekrar bu formayı giymeye layık gören başkanımıza, yönetim kuruluna ve hocamıza teşekkür ederim. Fenerbahçe'de olmak gurur verici. Burayı özlemişim ve şimdi tekrar burada olduğum için çok mutluyum" şeklinde konuştu.
Tesislerin Önemi
Vedat Muriqi, Topuk Yaylası Tesisleri'nin özelliklerinden de bahsetti. "Burası Türkiye'de eşine az rastlanır bir tesis. Avrupa'daki birçok büyük kulübün bile sahip olamadığı imkanlara sahip. Burada 20-30 gün kamp yapabilmek için gerekli her şey mevcut. Tesislerimizdeki personelimize teşekkür ediyorum, her zaman yanımızdalar" ifadelerini kullandı.
Transfer Süreci ve Tecrübe
Muriqi, transfer süreci hakkında da bilgi verdi. "Ocak ayında ilk görüşmeler başladı, Mallorca ile zorluklar yaşadık. Ancak Fenerbahçe'ye dönmek benim için önemliydi. Oğuz Hoca ile iletişimimiz çok iyiydi ve bu süreçte beni destekledi" dedi. 25 yaşındaki Muriqi, "Artık daha deneyimliyim ve çok daha istekliyim" diye ekledi.
İsmail Hoca'nın Rolü
Teknik direktör İsmail Kartal hakkında da değerlendirmelerde bulunan Muriqi, "İsmail Hoca, kulübün sembol isimlerinden biri. Ne zaman geldi, aynı performansı ve arzuyla bize destek oldu. Bu yıl hedefimiz olan şampiyonluğa ulaşmak için onun liderliğinde çalışacağız" ifadelerini kullandı.
Taraftar Desteği
Muriqi, taraftarların kendisine ve eşine destek verdiğini belirterek, "Fenerbahçe taraftarı her zaman yanımızda oldu. Beni bu kulübe yakıştıran herkese teşekkür ederim. Taraftarlarımızla birlikte şampiyonluk yaşamak istiyoruz. Heyecanlıyım ve Kadıköy’ü özledim" diyerek sözlerini tamamladı.