Asayiş »

Çorum Merkez'de Akaryakıt İstasyonunda Yangın Çıktı, Vatandaşlar Müdahale Etti

Çorum Merkez'de meydana gelen otomobil yangını, vatandaşların ve itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesi sayesinde söndürüldü.

Olay, Çorum Merkez'deki Küçük Sanayi Sitesi'nde bulunan bir akaryakıt istasyonunda gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, 19 EZ 0** plakalı otomobil, sürücüsü tarafından yakıt alındıktan sonra motor kısmında aniden yangın çıkmasıyla tedirginlik yarattı. Yangını fark eden çevredeki vatandaşlar, zaman kaybetmeden yangın söndürme tüpleriyle alevlere müdahale etmeye başladı. Olayın büyümesini engelleyen bu hızlı müdahale sonrası, vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ve Çorum Belediyesi itfaiye ekipleri hızla sevk edildi. İtfaiye ekipleri, yangının söndürülmesinin ardından araçta soğutma çalışması gerçekleştirerek olası bir yeniden alevlenmenin önüne geçti. Yangın sonucunda otomobilde maddi hasar meydana geldi.

Olayla ilgili olarak detaylı bir inceleme başlatıldığı bildirildi.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.