Aydın-Denizli Otoyolu'nda Otomobil ve Otobüsün Karıştığı Kazada 20 Yaralı
Aydın-Denizli otoyolunda meydana gelen kazada, otomobil ile yolcu otobüsünün çarpışması sonucu 20 kişi yaralandı, 1’i ağır.
Edinilen bilgilere göre, Aydın-Denizli otoyolunda bir yolcu otobüsü, bir otomobil ile çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle otobüs kontrolden çıkarak bariyerlere çarptı. Olayın hemen ardından 112 Acil Çağrı Merkezi’ne yapılan ihbar ile birlikte, bölgeye sağlık, jandarma, AFAD ve Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri hızla sevk edildi. Olay yerine gelen ekipler, yaralılara ilk müdahalelerini gerçekleştirerek, acil durum prosedürlerine uygun bir şekilde hareket etti. Kazada, biri ağır olmak üzere toplam 11 kişi, ilk müdahalelerinin ardından ambulanslarla Denizli’deki hastanelere kaldırıldı. Ayrıca, 9 kişinin de ambulanslar ve özel bir araçla Nazilli Devlet Hastanesi’ne götürüldüğü öğrenildi.
Olayla ilgili olarak soruşturma başlatılırken, kazanın nedenine dair çalışmalar devam etmektedir.