Asayiş »

Osmaniye'de Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle 53 Kişi Hastaneye Başvurdu

Osmaniye'de bir işletmeden alınan tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastaneye kaldırıldı. 25 kişi taburcu edilirken, 28'inin tedavisi devam ediyor. Olayla ilgili iki kişi gözaltına alındı.

Osmaniye Valiliği, kentteki bir işletmenin şubelerinden satın alınan pasta ve kremalı tatlıların tüketiminin ardından bazı kişilerin rahatsızlanması üzerine inceleme başlattı. Açıklamada, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin işletmenin şubeleri ve imalathanesinde gerekli denetimleri gerçekleştirdiği belirtilerek, ürünlerden alınan örneklerin laboratuvar incelemesi için gönderildiği ifade edildi.

Açıklamada, "Olaydan etkilenen 53 kişiden 25'i tedavi edildikten sonra taburcu oldu, 28 kişinin tedavisi ise hastanelerde sürüyor. Soruşturma kapsamında 2 şüpheli, çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. Olaya dair süreç, ilgili kurumlarımız tarafından titizlikle takip edilmektedir." denildi.

Olayla ilgili hem adli hem de idari soruşturma devam etmektedir.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.