Erzurumlu Semih Ataş, Konya'da düzenlenen Türkiye Finalleri'nde önemli bir başarı elde etti.
Konya'da gerçekleştirilen 8. Türkiye Akıl ve Zekâ Oyunları Türkiye Finalleri'nde, Erzurum'u temsil eden Semih Ataş, ilkokul kategorisinde önemli bir başarıya imza atarak ilimizi gururlandırdı.
Erzurum Milli Eğitim Müdürlüğü, bu başarıyı sosyal medya üzerinden paylaşarak, "79 ilin il birincilerinin yarıştığı finallerde, beş oyundan biri olan Küre oyununda Türkiye ikincisi olan öğrencimiz, elde ettiği derecesiyle ilimizi gururlandırdı" ifadesine yer verdi. İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici, başarılı öğrenciyi makamında ağırlayarak tebrik etti. Ekici, "Azmi ve başarısıyla örnek olan öğrencimize eğitim hayatında başarılarının devamını diledi. Ayrıca, öğrencimizi, ailesini ve emeği geçen öğretmenlerimizi gönülden kutluyor; nice başarılara ulaşmasını temenni ediyoruz" şeklinde açıklamalarda bulundu.