Kırıkhan'da 30 Milyon Liralık Tohum Desteği Üreticilere Ulaştırıldı
Kırıkhan ilçesinde, Hatay Valiliği ve Hatay Büyükşehir Belediyesi iş birliğiyle düzenlenen programda, 30 milyon lira değerinde tohum desteği üreticilere dağıtıldı.
Hatay'ın Kırıkhan ilçesinde gerçekleştirilen programda, Hatay Valisi Mustafa Masatlı'nın katılımıyla yaklaşık 6 bin 200 torba pamuk, soya ve ayçiçeği tohumu üreticilere ulaştırıldı. Dağıtım, yaklaşık bin 400 üreticinin faydalanacağı şekilde planlanarak, 68 bin dekar alanda tarımsal üretime katkı sağlamayı hedefliyor. Toplam destek tutarının 30 milyon lirayı aştığı ifade edildi.
Programda konuşan Vali Masatlı, tarımsal üretimin Hatay’ın yeniden ihya ve inşa sürecinin kritik unsurlarından biri olduğunu vurguladı. Her bir tohum desteğinin, üreticinin umudu ve kentin geleceği açısından büyük değer taşıdığını belirtti. Üretim faaliyetlerinin devam etmesinin istihdam, kalkınma ve sürdürülebilir yaşam açısından önemli bir rol üstlendiğini dile getiren Vali Masatlı, devletin deprem sonrası süreçte üreticilerin yanında olmaya devam edeceğini kaydetti.