İstanbul Büyükçekmece'de Yola Atlayan Alkollü Kadın, Sürücüleri Zor Durumda Bıraktı
İstanbul'un Büyükçekmece ilçesinde sabah saatlerinde yola atlayan alkollü kadın, trafiği tehlikeye soktu. O anlar, bir vatandaş tarafından kaydedildi. Edinilen bilgilere göre, polis ekipleri kadını yoldan uzaklaştırdı.
Olay, sabah saatlerinde E-5 kara yolu Büyükçekmece mevkiinde meydana geldi. İddiaya göre, alkollü olduğu ileri sürülen kadın, yola atlayarak hem kendi güvenliğini hem de sürücülerin güvenliğini tehlikeye attı. Bu esnada, araçlar hızla geçerken, kadının durarak sürücülerle konuştuğu ve onları durdurmaya çalıştığı görüntüler kaydedildi. Kayıt altına alınan bu anlar, olayın ne denli tehlikeli olduğunu gözler önüne serdi. Olay yerine ihbar üzerine gelen polis ekipleri, kadını güvenli bir şekilde yoldan uzaklaştırarak durumu kontrol altına aldı. Bu tür olayların, hem sürücü hem de yayalar için büyük risk oluşturduğu bir kez daha ortaya çıkmış oldu. Alkolün etkisiyle böyle davranışların sergilenmesi, toplumsal güvenliği tehdit eden bir durum olarak değerlendirilmektedir.