Eskişehir'de Denetimli Serbestlik Altındaki Yükümlülere Uyuşturucu ile Mücadele Semineri Düzenlendi
Eskişehir'de, denetimli serbestlik altındaki yükümlülere yönelik “Uyuşturucuyla Mücadele” semineri gerçekleştirildi. 26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü kapsamında düzenlenen seminer, bağımlılıkla mücadele için farkındalık oluşturmayı hedefliyor.
Eskişehir Denetimli Serbestlik Müdürlüğü tarafından düzenlenen bu seminer, toplumsal bilinci artırmak ve uyuşturucu bağımlılığı ile mücadeleye katkıda bulunmak amacıyla gerçekleştirildi. 26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla, müdürlük bünyesinde işlem gören yükümlülere yönelik farkındalık semineri düzenlendi. Bu kapsamda, Eskişehir'de gerçekleştirilen programda, uyuşturucu maddelerin birey ve toplum üzerindeki zararları, bağımlılık döngüsünden kurtulma yöntemleri ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının kazanılması gibi önemli konular ele alındı. Uzman eğitmenler tarafından verilen eğitimde, denetimli serbestlik yükümlülerinin topluma yeniden kazandırılması sürecinde bu tür farkındalık çalışmalarının büyük bir öneme sahip olduğu vurgulandı. Seminerin, katılımcılar arasında bağımlılıkla mücadele konusunda bilgi paylaşımını artırması ve farkındalık oluşturması bekleniyor.