Bilecik'te Düzenlenen U11 Gençler Ligi'nde 4 Eylülspor Şampiyonluk İlan Etti
Bilecik U11 Gençler Ligi'nde finale yükselen 4 Eylülspor, finalde rakibi Söğütspor'u 5-0 mağlup ederek şampiyonluğa ulaştı.
Bilecik U11 Gençler Ligi'nde toplamda 3 grup yer aldı ve her gruptan ilk iki sırayı alan takımlar, eleme usulü ile çeyrek finalde karşılaştı. Eleme maçlarının ardından 4 Eylülspor ve Söğütspor finale yükseldi. Final maçı, Bilecik İstasyon Sentetik Sahası'nda gerçekleştirildi. Bu önemli müsabakada 4 Eylülspor, Söğütspor'u 5-0 yenerek şampiyonluk sevinci yaşadı. Maç sırasında Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut da stadyumda bulunarak takımlara destek verdi. Final sonrası, 4 Eylülspor'un oyuncuları büyük bir coşkuyla sahaya inerek, galibiyetlerini kutladılar. Bu başarı, 4 Eylülspor'un genç futbolcularının yeteneklerini ve takım ruhunu bir kez daha gözler önüne serdi.