Yaşam »

Kütahya'da Yeşilay Onursal Başkanı Nuri Çetin, gençliğe yapılan yatırımların geleceğe katkı sağladığını vurguladı.

Kütahya’nın 30 Ağustos Mahallesi’nde açılışı yapılan Yeşilay Gençlik Merkezi, gençlerin geleceği için önemli bir adım olarak değerlendirildi. Yeşilay Onursal Başkanı Nuri Çetin, burada yaptığı konuşmada, gençliğe yapılan yatırımların bağımlılıkla mücadelede kritik bir rol oynayacağını ifade etti.

Yeşilay Onursal Başkanı Nuri Çetin, Kütahya’da gerçekleştirilen Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe 1920’nin açılış programına katıldı. Açılışta İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya Valisi Musa Işın ve Yeşilay Genel Başkanı Mehmet Dinç gibi birçok protokol üyesi yer aldı. Çetin, yaklaşık 50 yıllık Yeşilay gönüllülüğü geçmişine sahip biri olarak, tesislerin gençlerin gelişimi açısından büyük önem taşıdığını belirtti.

Çetin, açılışta protokol üyelerine teşekkür ederek, "Bugün burada açılışını gerçekleştirdiğimiz tesislerin tüm gençlerimizin gelişmesine katkı sağlamasını diliyorum. Bu merkezler sadece bir bina değil, gençlerin hayatına dokunan eğitim ve sosyal gelişim alanlarıdır" dedi.

Yeşilay ile Tanışma Hikayesi

Çetin, Yeşilay ile tanışma sürecini gençlik yıllarına dayanarak anlattı. Gençliğinde bir çay bahçesinde başlayan bu yolculuğun hayatını değiştirdiğini ifade eden Çetin, kendilerine Yeşilay’a yönlendiren büyüklerinin örnek davranışlarıyla yetiştiklerini belirtti. O dönemde gençlere verilen desteğin, bugünkü başarıların temelini oluşturduğunu vurguladı.

Yeşilay çatısı altında eğitim hayatlarına devam eden gençlerin, sadece iyi bir öğrenci olmalarının beklendiğini söyleyen Çetin, "Bize dürüst, çalışkan ve başarılı olmamız gerektiği söylendi. Maddi ya da manevi sıkıntılarımız olduğunda yanımızda olan büyüklerimize teşekkür ediyorum. O destekler sayesinde birçok arkadaşım üniversite eğitimini tamamlayarak topluma faydalı bireyler oldu" ifadelerini kullandı.

Yeşilay’ın Kurumsal Gelişimi

Nuri Çetin, Yeşilay’ın Kütahya’daki gelişim sürecine de değindi. 1990 yılında şube başkanlığı döneminde, önemli destekler aldıklarını belirten Çetin, Kütahya Valisi merhum Kaya Uyar’ın öncülüğünde yapılan toplantılar sayesinde pek çok iş insanı ve hayırseverin Yeşilay’a destek verdiğini söyledi. Bu desteklerin, kurumun fiziki yatırımlarına büyük katkı sağladığını ifade etti.

Çetin, "O dönemde birçok sanayici ve iş insanı Yeşilay’ın yanında oldu. Daha biz talepte bulunmadan kurumumuza yer tahsisi yapıldı. Bu desteklerle tesislerimizi kurmaya başladık" dedi.

Mülkiyet Sorunu Çözüldü

Son yıllarda yaşanan önemli bir gelişmeye de değinen Çetin, bazı tesislerin kullanım süresinin sona ermesinin belirsizlik yarattığını ifade etti. 2024 yılında tahsis süresinin sona ereceğini belirten Çetin, yapılan görüşmeler sonucunda sorunun çözüldüğünü ifade etti. "Sayın Bakanımızın ve Sayın Valimizin destekleriyle mesele geniş bir perspektiften ele alındı. Tesislerin mülkiyetine ilişkin önemli adımlar atıldı ve bu alanlar Yeşilay’a kazandırıldı" dedi.

Gelecek Projeler

Nuri Çetin, Yeşilay Genel Merkezi’nin gençlere yönelik yatırımlara büyük önem verdiğini vurgulayarak, yeni projelerin hayata geçirilmesi için çalışmaların devam edeceğini bildirdi. Yeşilay’ın sadece bağımlılıkla mücadele eden bir kuruluş olmadığını, aynı zamanda gençlerin sosyal, kültürel ve kişisel gelişimlerine katkı sağlayan önemli bir sivil toplum kuruluşu olduğunu ifade etti.

Çetin, "Bizler bu davanın gönüllüleri olarak her zaman Yeşilay’ın yanında olmaya devam edeceğiz. Gençlerimiz için çalışmayı sürdüreceğiz. Açılışını yaptığımız bu tesislerin birçok gencin hayatına dokunacağına inanıyorum. Tesislerimizin Kütahya’mıza hayırlı olmasını diliyorum" diyerek konuşmasını tamamladı.

Ayrıca, Nuri Çetin’e, İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik ve Yeşilay Genel Başkanı Mehmet Dinç tarafından 'Yeşilay Üstün Hizmet Madalyası' takdim edildi.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.