Yaşam »

Adıyaman Gölbaşı Devlet Hastanesi Yeni Hekim Kadrolarıyla Güçleniyor.

Adıyaman'ın Gölbaşı Devlet Hastanesi, Devlet Hizmet Yükümlülüğü (DHY) kapsamında yeni hekim kadroları alarak güçleniyor.

Gölbaşı Devlet Hastanesi'ne tahsis edilen 3 uzman hekim ve 2 pratisyen hekimle birlikte, sağlık hizmetlerinin daha etkili ve kaliteli hale getirilmesi hedeflenmektedir.

Gölbaşı Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Engin Çatal, bu kadro tahsisinin ilçe halkının sağlık hizmetlerine büyük katkı sağlayacağını ifade etti ve "Gölbaşı halkına sağlık hizmetlerimizi güçlendirmek için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz" dedi.

Yeni hekimlerin göreve başlamasıyla birlikte hastanenin hasta kabul kapasitesinin artması ve sağlık hizmetlerine erişimin daha kolay olması bekleniyor. Bu gelişmeler, Gölbaşı'nda yaşayan vatandaşların sağlık hizmetlerinden daha iyi faydalanmalarını sağlayacaktır.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.