Spor »

İstanbul'da Fenerbahçe, Beşiktaş'ı Yenerek Şampiyonluk İlan Etti

Fenerbahçe, Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi play-off final serisinde Beşiktaş'ı 80-77 yenerek şampiyonluğa ulaştı. Dördüncü maçta elde edilen bu zaferle Fenerbahçe, seriyi 3-1 tamamlayarak 2025-2026 sezonunun şampiyonu oldu.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi play-off final serisinin dördüncü maçı, İstanbul'daki Süleyman Seba Spor Salonu'nda gerçekleştirildi. Fenerbahçe ve Beşiktaş arasında geçen bu kritik karşılaşmada, sarı-lacivertliler üstün bir performans sergileyerek maçı 80-77'lik skorla kazanmayı başardı. Bu sonuçla birlikte, Fenerbahçe seriyi 3-1'e getirdi ve sezonu şampiyon olarak tamamladı. Karşılaşma boyunca iki takım da büyük bir mücadele sergiledi ancak Fenerbahçe, son dakikalarda gösterdiği üstünlük ile galibiyete ulaştı. Bu zafer, Fenerbahçe camiasında büyük bir sevinçle karşılandı ve oyuncular, taraftarlarıyla birlikte bu anı kutladı.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.