Bursa Osmangazi'de Halk Otobüsünün Çarptığı Anne ve Bebeği Hastaneye Kaldırıldı
Bursa Osmangazi'de meydana gelen kazada, karşıdan karşıya geçmeye çalışan bir anne ve bebeği halk otobüsünün çarpması sonucu yaralandı. Olayda, annenin yanında bulunan diğer çocuklar kazayı yara almadan atlattı.
Kaza, Bursa'nın Osmangazi ilçesinde, Şehreküstü Mahallesi Cemal Nadir Caddesi'nde gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, karşıdan karşıya geçmeye çalışan bir kadın ve bebeği, hızla ilerleyen bir halk otobüsünün çarpmasıyla yaralandı. Çarpmanın etkisiyle, kadın ve bebek olay yerinde çeşitli yaralar aldı.
Kazanın ardından çevredeki vatandaşlar durumu hemen yetkililere bildirerek sağlık ve polis ekiplerinin olay yerine gelmesini sağladı. Kısa sürede olay yerine intikal eden sağlık ekipleri, yaralılara ilk müdahaleyi olay yerinde gerçekleştirdi. Daha sonra, ambulansa alınan anne ve bebeği, Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edilerek tedavi altına alındı.
Kazanın şokunu yaşayan annenin diğer çocukları, olaydan etkilenmeden durumu atlattı. Ancak, olayın ardından büyük bir korku yaşadıkları gözlemlendi. Olay yerine gelen polis ekipleri, kazanın nedenine dair detaylı bir inceleme başlattı.