Bayburt'ta Muharrem Ayı Nedeniyle Aşure İkramı Gerçekleştirildi
Bayburt'ta düzenlenen programda vatandaşlara aşure ikram edildi ve Kerbela şehitleri dualarla anıldı. Etkinlikte, aşurenin kardeşlik ve paylaşma duygularını pekiştirdiği vurgulandı.
Bayburt İl Müftülüğü tarafından organize edilen 'Muharremiye ve Kerbela Şehitlerini Anma' programı, Yakutiye Camii'nde gerçekleştirildi. Bu anlamlı etkinlikte, başta Kerbela şehitleri olmak üzere tüm şehitler ve ahirete irtihal eden gaziler için Kur’an-ı Kerim okunarak, dualar edildi. Programda yer alan aşure ikramı etkinliği, cami bahçesinde düzenlendi ve bu etkinliğe Bayburt Valisi Mustafa Eldivan ile İl Müftüsü Bayram Danacı da katıldı. İkram sırasında kazanların başına geçen yetkililer, vatandaşlara aşure dağıttı. Ayrıca, etkinlikte aşurenin birlik, paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli bir kültürel ve manevi değer olduğuna dikkat çekildi. Bu tür organizasyonların, toplumsal bağları güçlendirdiği ve insanların bir araya gelmesine vesile olduğu ifade edildi.