Yaşam »

Bilecik Gölpazarı'nda Orman Yangınlarının Önlenmesi İçin Toplantı Yapıldı.

Bilecik Gölpazarı'nda orman yangınlarına karşı alınacak tedbirler hakkında bir toplantı gerçekleştirildi.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Bilecik'in Gölpazarı ilçesinde, Gölpazarı Kaymakamı Feyza Nur Kılıç'ın başkanlığında, kamu kurum amirleri ve bölgedeki işletme sahiplerinin katılımıyla 'Orman Yangınlarının Önlenmesi ve Yaz Tedbirleri Koordinasyon Toplantısı' düzenlendi. Bu toplantının amacı, yeşil alanların korunması için kurumlar arası iş birliğini artırmak ve yangın risklerini minimize etmek olarak belirlendi. Toplantıda, ormanlık alanların yakınında anız yakılması ve bitki örtüsünün tahrip edilmesinin kesinlikle yasaklanacağı, bu kurallara uymayanlar hakkında yasal işlem yapılacağı kararlaştırıldı. Ayrıca, kırsal ve ormanlık alanlarda yangınlara hızlı müdahale için tüm kurumların araç ve personel kapasitelerinin birleştirilmesi gerektiği vurgulandı. Orman içi ve piknik alanlarında gerçekleştirilen etkinlikler ile ticari işletmelerin faaliyetlerinin belirlenen saat kısıtlamaları ve güvenlik kuralları çerçevesinde sıkı denetim altında tutulacağı, bu denetimlerin sürekli olarak devam edeceği ifade edildi.

Gölpazarı Kaymakamı Feyza Nur Kılıç, "Ormanlarımızı korumak hepimizin ortak sorumluluğudur. Yaz aylarında artan risklere karşı tüm kurumlarımızla koordineli bir şekilde gerekli tüm tedbirleri alıyoruz" şeklinde açıklamada bulundu.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.