Spor »

Erzurum'da Minikler Güreş İl Seçmeleri Büyük Bir Katılımla Gerçekleşti

Erzurum'da gerçekleştirilen Minikler Güreş İl Seçmeleri'nde 248 sporcu mindere çıkarak mücadele etti. Birinci olan sporcular, Türkiye Şampiyonası'na katılma hakkı kazandı.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Erzurum Güreş İl Temsilciliği tarafından düzenlenen Minikler Güreş İl Seçmeleri, büyük bir coşkuyla hayata geçirildi. Bu etkinlikte 8 ile 14 yaş arasındaki toplam 248 sporcu, çeşitli kategorilerde performans sergileyerek yeteneklerini gösterdi. Kategorilerinde birinci olan sporcular, Türkiye Güreş Federasyonu tarafından düzenlenecek olan Türkiye Şampiyonası'na katılma hakkı elde etti.

Bu yılki organizasyonda Erzurum'u temsil edecek 76 sporcunun belirlendiği açıklandı. Vali Aydın Baruş, 38 kilogram kategorisinde dereceye giren sporculara madalyalarını takdim ederek, onların başarılarını kutladı. Bu tür organizasyonlar, genç yeteneklerin ön plana çıkmasını ve sporun yaygınlaşmasını sağlamak amacıyla düzenleniyor.

Erzurum Valiliği, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, "Geleceğin şampiyon güreşçilerini yetiştiren tüm antrenörlerimizi, sporcularımızı ve ailelerini kutluyor, Türkiye Şampiyonası'nda ilimizi temsil edecek sporcularımıza başarılar diliyoruz" ifadelerini kullandı. Bu tür etkinlikler, gençlerin sporla iç içe olmasını teşvik etmekte ve sağlıklı bir nesil yetiştirilmesine katkı sağlamaktadır.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.