Eğitim »

Bursa Karacabey'de 30. Dönem Mezuniyet Töreni Gerçekleşti

Bursa Karacabey'deki Uludağ Üniversitesi Karacabey Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı kapsamında 30. dönem mezuniyet törenini düzenledi. Törende, 215 öğrenci kep atarak mezuniyet coşkusunu yaşadı. Ergün Koç Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen etkinliğe, akademik ve yerel yöneticiler katıldı.

Bursa'nın Karacabey ilçesinde düzenlenen mezuniyet töreni, Uludağ Üniversitesi Karacabey Meslek Yüksekokulu'nda yapıldı. Törende 215 öğrenci, 6 bölüm ve 8 programdan mezun olarak kep atma geleneğini sürdürdü. Etkinliğe, Bursa Uludağ Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cafer Çiftci, Karacabey Ticaret ve Sanayi Odası yetkilileri ve çok sayıda davetli katıldı.

Mezuniyet programı, Karacabey MYO Muhasebe ve Vergi Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Tuba Bora Kılınçarslan’ın sunumuyla başladı. Okul birincisi İlayda Köker, mezun olan öğrenciler adına yaptığı konuşmada, kendilerine destek veren konuklara teşekkür etti. İki yıllık eğitim sürecinin sadece akademik başarılarla değil, aynı zamanda azim ve dayanışmayla geçildiğini vurgulayan Köker, kadınların yazılım sektöründe daha fazla mücadele etmesi gerektiğini belirtti. Başarısının cinsiyetle ilgili olmadığını ifade eden Köker, teşekkürlerini Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe duyduğu güvenle tamamladı.

Karacabey Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Önder Canbolat, yaptığı konuşmada, mezuniyetin öğrencilerin hayatındaki önemli bir dönüm noktası olduğunu belirtti. Öğrencilerin bu süreçte yalnızca mesleki bilgi edinmekle kalmayıp, aynı zamanda disiplinli çalışma, ekip ruhu ve sorumluluk sahibi olmayı da öğrendiklerini ifade etti. Canbolat, mezuniyetin yeni başlangıçlar için bir kapı araladığını ve öğrencilerden etik değerlere bağlı kalmalarını istedi.

Prof. Dr. Cafer Çiftci, üniversite eğitiminin yalnızca mesleki bilgi kazandırmadığını, aynı zamanda bireyleri eleştirel düşünebilen ve topluma katkı sağlayan kişiler haline getirmeyi amaçladığını belirtti. Mezun öğrencilerin, Bursa Uludağ Üniversitesi'nin temsilcisi olarak önemli sorumluluklar üstleneceklerine inandığını ifade etti. Çiftci, gençlerin bilgiye ulaşmanın önemine vurgu yaparak, bilgi ve deneyimlerini doğru kullanmaları gerektiğini belirtti.

İnsan Kaynakları ve İç Hizmetler Müdürü Dilay Çalışkaner, öğrencilere sürekli öğrenme ve meraklı olma tavsiyesinde bulunarak, "Sürekli öğrenin, yılmayın ve kendinize güvenin." dedi. Törende, yüksekokul programlarında dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri takdim edildi. Etkinlik, geleneksel kep atma töreni ve yemek ikramıyla son buldu.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.