Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Moldova'nın başkenti Kişinev'de gerçekleştirilen Ragbi Avrupa Trophy Şampiyonası'nda gösterdiği üstün performansla üçüncülük elde eden Ragbi Erkek Milli Takımı'nın başarısını kutladı. Bakan Bak, yayımladığı tebrik mesajında, "Bu turnuvada bronz madalya kazanarak ülkemize tarihimizdeki ilk madalyayı kazandıran Ragbi Erkek Milli Takımımız, bizleri gururlandırdı. Sporcularımızın bu başarıda emeği olan ailelere, antrenörlere, yöneticilere ve kulüplere teşekkür ediyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum" ifadelerini kullandı. Ayrıca, takımın elde ettiği bu başarı ile birlikte Türkiye'nin uluslararası arenada daha fazla temsil edilmesinin önemine de vurgu yaptı. Bakan Bak, spora ve sporcuya desteğin artarak devam edeceğini belirtti.
Kaynak: Mersin Haber + IHA