Ankara'da Bakan Bak, Ragbi Erkek Milli Takımı'nı Başarılarından Dolayı Kutladı

Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Moldova'da düzenlenen Ragbi Avrupa Trophy Şampiyonası'nda bronz madalya kazanarak Türkiye'ye bu alandaki ilk madalyasını getiren Ragbi Erkek Milli Takımı'nı tebrik etti. Bakan Bak, sporcuları ve emeği geçenleri kutlayarak başarılarının devamını diledi.

Ankara'da Bakan Bak, Ragbi Erkek Milli Takımı'nı Başarılarından Dolayı Kutladı
Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Moldova'da düzenlenen Ragbi Avrupa Trophy Şampiyonası'nda bronz madalya kazanarak Türkiye'ye bu alandaki ilk madalyasını getiren Ragbi Erkek Milli Takımı'nı tebrik etti. Bakan Bak, sporcuları ve emeği geçenleri kutlayarak başarılarının devamını diledi.

Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Moldova'nın başkenti Kişinev'de gerçekleştirilen Ragbi Avrupa Trophy Şampiyonası'nda gösterdiği üstün performansla üçüncülük elde eden Ragbi Erkek Milli Takımı'nın başarısını kutladı. Bakan Bak, yayımladığı tebrik mesajında, "Bu turnuvada bronz madalya kazanarak ülkemize tarihimizdeki ilk madalyayı kazandıran Ragbi Erkek Milli Takımımız, bizleri gururlandırdı. Sporcularımızın bu başarıda emeği olan ailelere, antrenörlere, yöneticilere ve kulüplere teşekkür ediyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum" ifadelerini kullandı. Ayrıca, takımın elde ettiği bu başarı ile birlikte Türkiye'nin uluslararası arenada daha fazla temsil edilmesinin önemine de vurgu yaptı. Bakan Bak, spora ve sporcuya desteğin artarak devam edeceğini belirtti.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin