Düzce'de Vali Makas Başkanlığında Güvenlik ve Asayiş Toplantısı Gerçekleştirildi

Düzce'de huzur ve güvenliğin artırılması amacıyla yapılan toplantıda, güvenlik tedbirleri ve denetimlerin sonuçları değerlendirildi. Vali Mehmet Makas başkanlığındaki toplantıda, emniyet ve jandarma birimleri tarafından yürütülen operasyonlar hakkında bilgi verildi.

Düzce'de Vali Makas Başkanlığında Güvenlik ve Asayiş Toplantısı Gerçekleştirildi
Düzce'de huzur ve güvenliğin artırılması amacıyla yapılan toplantıda, güvenlik tedbirleri ve denetimlerin sonuçları değerlendirildi. Vali Mehmet Makas başkanlığındaki toplantıda, emniyet ve jandarma birimleri tarafından yürütülen operasyonlar hakkında bilgi verildi.

Düzce ilinde, güvenlik ve asayiş konularında alınan tedbirlerin değerlendirildiği Genişletilmiş İl Güvenlik ve Asayiş Koordinasyon Toplantısı, Vali Mehmet Makas'ın başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda, il genelinde huzurun sağlanması için yapılan çalışmalar gözden geçirildi. Vali Makas, emniyet ve jandarma birimlerinin suçları önlemek ve suçluları yakalamak için gösterdikleri çabaların önemine vurgu yaptı.

Denetimlerde Aranan Kişiler Yakalandı

Düzce'de jandarma ve polis ekipleri, 15-21 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirdikleri denetimlerde yaklaşık 20 bin kişiyi sorguladı. Bu sorgulamalar sonucunda, arama kararı bulunan 51 kişi yakalandı ve bunlardan 22'si tutuklanarak mahkemeye sevk edildi. Bu süreçte, güvenlik güçleri, kamu güvenliğini sağlamak amacıyla yoğun bir çaba sarf etti.

Yapılan denetimlerde, çeşitli silahlar da ele geçirildi. Ekipler, 4 adet kuru sıkı tabanca, 7 adet tabanca, 3 adet av tüfeği, 215 mermi ve 35 kartuş buldu. Bu tür operasyonlarla, Düzce'de suç oranlarının azaltılması ve halkın güvenliğinin artırılması hedefleniyor.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin