Edirne'de, İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şubesi ekipleri, trafik güvenliğini artırmak amacıyla düzenli olarak alkol denetimleri gerçekleştirmektedir. Bu kapsamda, uygulama noktasına yaklaşan bir otomobil, aniden geri manevra yaparak durduruldu. Yapılan kapsamlı kontrollerde, araçta bulunan kadın sürücünün 122 promil alkollü olduğu belirlendi. Söz konusu durum, sürücünün son 5 yıl içerisinde alkollü araç kullanma suçunu ikinci kez işlemesi nedeniyle büyük bir sorun haline geldi.
Bu durumda, sürücüye yaklaşık 50 bin lira idari para cezası uygulandı. Ayrıca, ehliyetine 2 yıl süreyle el konuldu. Kullanılan araç da trafik kuralları gereği trafikten men edildi. Polis ekipleri, bu tür denetimlerin sıklıkla yapılacağını ve trafik güvenliğini artırmaya yönelik çalışmalara aralıksız devam edeceklerini vurguladı. Alkol denetimlerinin yanı sıra sürücülerin dikkatli olmaları ve trafik kurallarına uymaları gerektiği konusunda uyarılar yapıldı.