Diyarbakır Eğil Belediyesi, Yenidoğan Bebeklerin Ailelerine Hediyeler Dağıttı.

Diyarbakır’ın Eğil ilçesinde, yeni doğan bebeklerin ailelerine hediye dağıtımı gerçekleştirildi.

Diyarbakır Eğil Belediyesi, Yenidoğan Bebeklerin Ailelerine Hediyeler Dağıttı.
Diyarbakır’ın Eğil ilçesinde, yeni doğan bebeklerin ailelerine hediye dağıtımı gerçekleştirildi.

Eğil Belediye Başkanı Fırat Seydaoğlu, etkinlikte yaptığı konuşmada, her yeni doğan bebeğin umut dolu bir geleceğin simgesi olduğunu vurguladı. Seydaoğlu, "Eğil Belediyesi olarak, bu anlamlı yolculuğun ilk günlerinde ailelerimizin mutluluğuna ortak olmak ve onlara 'Hoş Geldin' demek amacıyla hazırladığımız hediyeleri ulaştırıyoruz. Biz, belediyeciliği yalnızca hizmet sunmak olarak değil, aynı zamanda sevince ortak olmak, zor günlerde destek sağlamak ve her güzel başlangıçta vatandaşlarımızın yanında durmak olarak görüyoruz." şeklinde ifade etti. Ayrıca, dünyaya yeni gözlerini açan bebeklere sağlık, huzur ve bereket dolu bir yaşam dilediğini belirten başkan, aileleri de içten bir şekilde tebrik etti. Eğil’de her yeni hayatın, topluma yeni bir umut kattığını dile getirdi.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin