Kütahya'nın Hisarcık ilçesinde, Muharrem ayı dolayısıyla İlçe Müftülüğü tarafından organize edilen aşure ikramı etkinliği, üç farklı camide gerçekleştirildi. Merkez Çarşı Camii, Yenidoğan Camii ve Sanayi Camii'nde düzenlenen etkinlikte, vatandaşlara aşure dağıtıldı. Cuma namazı sonrası yapılan ikramda, cami avlularında sıcak ve samimi görüntüler oluştu. Bu anlamlı etkinlikte, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma duyguları ön plana çıktı.
Etkinlikle ilgili olarak açıklamalarda bulunan Hisarcık İlçe Müftüsü Hüseyin Demirci, aşurenin birlik, beraberlik ve kardeşlik simgesi olduğunu vurguladı. Ayrıca, Muharrem ayının ülke, millet ve tüm İslam âlemi için sağlık, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulundu. Bu tür etkinliklerin, toplumda dayanışma ve yardımlaşma kültürünü güçlendirdiği ifade edildi.