Orman Genel Müdürlüğü (OGM), Manisa'nın Soma ilçesinde meydana gelen orman yangınının ekiplerin hızlı müdahalesi ile kontrol altına alındığını bildirdi. OGM’nin resmi sosyal medya hesabında yapılan açıklamada, yangının başlamasıyla birlikte yangın söndürme ekiplerinin hemen olay yerine intikal ettiği belirtildi.
Ayrıca, artan hava sıcaklıklarıyla birlikte küçük dikkatsizliklerin büyük felaketlere yol açabileceği konusunda vatandaşlara uyarılarda bulunuldu. OGM, özellikle yaz aylarında orman yangınları riskinin arttığını hatırlatarak, ormanların korunması için herkesin daha dikkatli ve duyarlı olması gerektiğinin altını çizdi. Yangınların önlenmesi adına, vatandaşların ormanlık alanlarda dikkatli olmaları ve ateş yakmamaları konusunda bilgilendirilmeleri gerektiği vurgulandı.