Bülent Ecevit Üniversitesi (BEÜ) Sezai Karakoç Kültür Merkezi’nde gerçekleşen etkinlikte, salon tamamen doldu. Öğrenciler, yaklaşık bir saat boyunca izleyenlere muhteşem bir müzik dinletisi sundu. Uzun bir hazırlık sürecinin ardından sahneye çıkan öğrencilerin seslendirdiği eserler, katılımcılara unutulmaz bir akşam yaşattı. Sahne uyumu ve performansı, profesyonel koroları aratmadı.
Öğrencilerin sahne heyecanına ortak olan veliler, bu anları cep telefonlarıyla kaydederek ölümsüzleştirmeyi tercih etti. Sanat ve eğitimin buluştuğu bu anlamlı programa, Zonguldak İl Milli Eğitim Müdürü Uygar Keskin, okul idarecileri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katılım gösterdi.
Konser, büyük beğeni topladı ve protokol üyeleri, öğrencileri tebrik ederek uzun süre ayakta alkışladı. Etkinlik, günün anısına toplu hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.