22-28 Haziran tarihleri arasında kutlanan ‘Özel Güvenlik Haftası’ dolayısıyla, Muğla’da görev yapan özel güvenlik görevlileri, Muğla İl Emniyet Müdürü Süleyman Karadeniz’i makamında ziyaret etti. Bu ziyarette, özel güvenlik görevlilerinin emniyet teşkilatına sağladığı destek ve vatandaşların güvenliğini artırmadaki katkıları üzerine görüşmeler yapıldı.
Muğla Emniyet Müdürü Süleyman Karadeniz, özel güvenlik çalışanlarının bu haftasını kutlayarak, onların kamu düzeni ve güvenliğine sağladıkları katkılardan dolayı teşekkür etti. Ziyaretin, özel güvenlik görevlileri ile emniyet teşkilatı arasında işbirliğinin önemini vurguladığı ifade edildi. Karadeniz, güvenlik alanında yürütülen çalışmaların, toplumun huzur ve güvenliğine olan etkisine dikkat çekti.