Tokat Merkez'de 100 Keklik Doğaya Bırakıldı ve Popülasyon Artırıldı

Tokat Merkez'de doğal yaşamı desteklemek için 100 keklik doğaya salındı.

Tokat Merkez'de 100 Keklik Doğaya Bırakıldı ve Popülasyon Artırıldı
Tokat Merkez'de doğal yaşamı desteklemek için 100 keklik doğaya salındı.

Edinilen bilgilere göre, Tokat İl Jandarma Komutanlığı'nın koordinesinde, merkez ilçe jandarma komutanlığı sorumluluk alanında bulunan Gökçe köyü çevresinde keklik salımı yapıldı. Bu çalışma, doğal hayatın korunmasına katkıda bulunmak ve bölgedeki keklik popülasyonunu artırmak amacıyla gerçekleştirildi. Tokat Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü'nden temin edilen 100 keklik, doğal yaşam alanlarına bırakıldı. Jandarma ekipleri, kekliklerin salım işlemi sırasında çevre güvenliğini sağladı ve salım alanında gerekli önlemleri aldı. Bu tür çalışmalar, bölgedeki ekosistemin desteklenmesi açısından önemli bir rol oynamaktadır.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin