Olay, Eskişehir'in Odunpazarı ilçesindeki Mustafa Kemal Atatürk Caddesi üzerinde meydana geldi. Yoğun trafiğin etkisiyle beklemek istemeyen motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak yaya güzergahında devam etmeyi tercih etti. Bu sırada, bir araç içindeki yolcu, motosikletlinin bu alışılmadık davranışını cep telefonuyla kaydetti. Motosiklet sürücüsü, yayaların bulunduğu alanda bir süre ilerledikten sonra, gözden kaybolarak trafiğin akışına dahil olmaktan kaçındı. Bu durum, hem yayalar hem de diğer sürücüler arasında bir merak konusu oldu. Olayın ardından, trafik kurallarına uyulması gerektiği hatırlatıldı.
Kaynak: Mersin Haber + IHA