Gaziantep Şahinbey İlçesi'nde 4 Ruhsatsız Silah Ele Geçirildi, 2 Gözaltı
Gaziantep'te gerçekleştirilen operasyonda 3 tüfek ve 1 tabanca ele geçirildi, 2 şüpheli gözaltına alındı. Ayrıca, uyuşturucu madde ve hassas terazi de bulundu.
Gaziantep'te, Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, yasadışı silahlanmaya karşı yürütülen çalışmalar kapsamında önemli bir operasyon gerçekleştirdi. Ekipler, yaptıkları detaylı araştırmalar sonucunda 3 adet tüfek ve 1 adet tabanca ile birlikte 44,8 gram uyuşturucu madde ve 1 adet hassas terazi ele geçirdi. Operasyonda gözaltına alınan 2 şüpheli, gerekli işlemler için emniyete götürüldü.
Yapılan çalışmaların ardından, şüpheli şahıslar hakkında yasal süreç başlatıldı. Emniyet yetkilileri, bu tür yasadışı faaliyetlerin önüne geçmek için çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti.