Gaziantep'te, Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, yasadışı silahlanmaya karşı yürütülen çalışmalar kapsamında önemli bir operasyon gerçekleştirdi. Ekipler, yaptıkları detaylı araştırmalar sonucunda 3 adet tüfek ve 1 adet tabanca ile birlikte 44,8 gram uyuşturucu madde ve 1 adet hassas terazi ele geçirdi. Operasyonda gözaltına alınan 2 şüpheli, gerekli işlemler için emniyete götürüldü.
Yapılan çalışmaların ardından, şüpheli şahıslar hakkında yasal süreç başlatıldı. Emniyet yetkilileri, bu tür yasadışı faaliyetlerin önüne geçmek için çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti.