Asayiş »

Kütahya Merkez'de Okul Etkinliğinde 25 Kişi Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle Hastaneye Başvurdu

Kütahya Merkez'de bir okul etkinliğinde, yedikleri yemek sonrasında rahatsızlanan 25 kişi hastaneye sevk edildi.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Kütahya'nın Merkez ilçesine bağlı Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte, katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Yemeklerin ardından bazı öğrenciler ve etkinliğe katılan yetişkinlerde mide bulantısı, kusma gibi şikayetler ortaya çıktı. Şikayetlerin artması üzerine, durumu ciddiye alan birçok kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi tedavi için başvurdu.

Olayla ilgili olarak yetkililer tarafından inceleme başlatıldığı bildirildi. Sağlık ekiplerinin, hastaneye sevk edilen bireylerin durumunu yakından takip ettiği öğrenildi. Okul yönetimi, etkinlikte hazırlanan yemeklerin güvenliğini sağlamak amacıyla gerekli önlemleri alacaklarını belirtti.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.