Kütahya'nın Merkez ilçesine bağlı Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte, katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Yemeklerin ardından bazı öğrenciler ve etkinliğe katılan yetişkinlerde mide bulantısı, kusma gibi şikayetler ortaya çıktı. Şikayetlerin artması üzerine, durumu ciddiye alan birçok kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu. Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi tedavi için başvurdu.
Olayla ilgili olarak yetkililer tarafından inceleme başlatıldığı bildirildi. Sağlık ekiplerinin, hastaneye sevk edilen bireylerin durumunu yakından takip ettiği öğrenildi. Okul yönetimi, etkinlikte hazırlanan yemeklerin güvenliğini sağlamak amacıyla gerekli önlemleri alacaklarını belirtti.