Yaşam »

Bilecik Gölpazarı'nda Kaymakam Feyza Nur Odabaşı’na Duygusal Bir Veda Ziyareti Gerçekleştirildi

Bilecik Gölpazarı ilçesinde Kaymakam Feyza Nur Odabaşı’na duygusal bir veda ziyareti gerçekleştirildi. Sebahat Teyze, kaymakamı makamında ziyaret ederek çiçek takdim etti.

Gölpazarı ilçesinde, Sebahat Teyze'nin Kaymakam Feyza Nur Odabaşı'na yaptığı ziyaret, duygusal anlara sahne oldu. Ziyaret sırasında Sebahat Teyze, kaymakama iyi dileklerini ileterek içten sohbetler gerçekleştirdi. Bu samimi ortam, vefanın ve gönül bağlarının değerini pekiştiren güzel bir örnek olarak hafızalarda yer etti.

Kaymakam Feyza Nur Odabaşı, "Sebahat Teyzemize nazik ziyareti, anlamlı hediyesi ve içten duaları için teşekkür ediyoruz" diyerek duygularını dile getirdi.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.