Gölpazarı ilçesinde, Sebahat Teyze'nin Kaymakam Feyza Nur Odabaşı'na yaptığı ziyaret, duygusal anlara sahne oldu. Ziyaret sırasında Sebahat Teyze, kaymakama iyi dileklerini ileterek içten sohbetler gerçekleştirdi. Bu samimi ortam, vefanın ve gönül bağlarının değerini pekiştiren güzel bir örnek olarak hafızalarda yer etti.
Kaymakam Feyza Nur Odabaşı, "Sebahat Teyzemize nazik ziyareti, anlamlı hediyesi ve içten duaları için teşekkür ediyoruz" diyerek duygularını dile getirdi.