Sağlık »

Bayburt'ta Diyabet Okulu Eğitimleri Başarıyla Sonlandırıldı ve Katılımcılara Diplomaları Verildi

Bayburt'ta düzenlenen Diyabet Okulu eğitimleri, diyabetli hastalar ve yakınları için başarıyla tamamlandı. Eğitim programının sonunda katılımcılara diplomaları verildi.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Bayburt Devlet Hastanesi bünyesinde gerçekleştirilen eğitimlerde, diyabet hastalarının günlük yaşamlarında hastalıkla daha etkin bir şekilde başa çıkabilmeleri için gerekli bilgiler paylaşıldı. Eğitim kapsamında, kan şekeri takibi, beslenme düzeni, ilaç kullanımı, fiziksel aktivite, diyabetin yol açabileceği riskler ve düzenli kontrollerin önemi gibi konular detaylı bir şekilde ele alındı.

Katılımcıların yoğun ilgi gösterdiği eğitimlerde, diyabetle ilgili dikkat edilmesi gereken hususlar sağlık personeli tarafından açıklandı. Hastalığın kontrol altında tutulmasında doğru beslenmenin, düzenli ölçüm yapmanın ve hekim takibinin önemi vurgulandı.

Eğitim programını başarıyla tamamlayan hastalar için hastanenin konferans salonunda bir diploma töreni düzenlendi. Törende, katılımcılara diplomaları İç Hastalıkları Uzmanı Uzm. Dr. Efe Kaan, Diyabet Eğitim Hemşiresi Zübeyda Kahveci ve Diyetisyen İrem Şahin tarafından takdim edildi. Bu etkinlik, diyabetle mücadelede bilinçlenme ve sağlık bilincinin artırılması adına önemli bir adım olarak değerlendirildi.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.